Általános szerződési feltételek
Ezek az általános üzleti feltételek ("Feltételek") a Cute Animal s.r.o. által, székhelye: Kaprova 42/14, 110 00 Prága, Cseh Köztársaság, IČ 19060009, C 380767-es cégjegyzék-szám alatt jegyzett, a Prahai Városi Bíróság által vezetett, info@techpanda.hu e-mail címmel és +36 30 532 3277 telefonszámmal ("Mi" vagy "Eladó") az Önök, mint vásárlók, és minket, mint eladókat, a vásárlási szerződés ("Szerződés") kapcsán vagy annak alapján keletkezett kölcsönös jogait és kötelezettségeit szabályozzák az e-shopon keresztül az https://www.techpanda.hu weboldalon.
Minden információ a személyes adatok kezeléséről megtalálható az adatkezelési elvekben, amelyek itt találhatók. [doplnit podminky ochrany osob udaju link]
Ezek a Feltételek a Szerződés szerves részét képezik. A Szerződés és a Feltételek cseh nyelven íródnak. A Feltételek szövegét egyoldalúan megváltoztathatjuk vagy kiegészíthetjük. Ezzel a rendelkezéssel nem érintjük a korábbi Feltételek hatályának időtartama alatt keletkezett jogokat és kötelezettségeket.
Mint tudják, elsősorban távoli kommunikációra támaszkodunk. Ezért Szerződésünk esetében is a távoli kommunikációs eszközöket használjuk, amelyek lehetővé teszik, hogy megegyezzünk egymással a jelenlétünk nélkül, és a Szerződést az e-shop környezetében távolsági úton kössük meg a weboldal felületén keresztül ("e-shop webes felülete").
Ha valamelyik Feltétel ellentétes azzal, amit közösen elfogadtunk az Önök vásárlási folyamatában az e-shopunkon, akkor a konkrét megállapodás előnyt élvez a Feltételekkel szemben.
I. NÉHÁNY DEFINÍCIÓ
1. Az Ár a pénzügyi összeg, amelyet a Termékért fizetni fog;
2. A szállítási költség az a pénzösszeg, amelyet a Termék kézbesítéséért fizetni fog, beleértve a csomagolási díjat is;
3. Az Összes Ár az Ár és a Szállítási költség összege;
4. ÁFA az általános forgalmi adó a hatályos jogszabályoknak megfelelően;
5. Számla az áfa-tv. értelmében kiállított adószámla az Összes Árra vonatkozóan;
6. Rendelés az eladásra irányuló kötelezettséget vállaló ajánlat;
7. Felhasználói fiók az általuk megadott adatok alapján létrehozott fiók, amely lehetővé teszi a megadott adatok tárolását és a rendelt Termékek történetének és megkötött Szerződéseknek a tárolását;
8. Ön az a személy, aki a mi e-shopunkon vásárol, a jogszabályok szerint vásárlónak nevezik;
9. Termék az, amit a webáruházunkban vásárolhat.
II. ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK ÉS FIGYELMEZTETÉSEK
1. A Termék csak a webáruházunkon keresztül vásárolható meg.
2. A Termék megvásárlásakor az Ön kötelessége, hogy az összes információt helyesen és igazán adjuk meg. Az információkat, amelyeket a Termék megrendelésekor megadtak nekünk, helyesnek és igaznak tekintjük.
III. SZERZŐDÉS LÉTREJÖTTE
1. Az Szerződés csak a cseh nyelven köthető.
2. Az Szerződést távolléti módon a webáruházon keresztül köthetjük, amelynek költségeit Ön viseli a kommunikációs eszközök használatáért. Azonban ezek a költségek nem különböznek a kommunikációs eszközök használatáért fizetett alapdíjtól (például az internet-hozzáférésért fizetett díj), tehát nem számítunk fel további költségeket a Celkovára. Az Objednávás elküldésével beleegyezik abba, hogy távolléti kommunikációs eszközöket használunk.
3. Az Szerződés megkötéséhez Önnek ajánlatot kell tennie a webáruházon keresztül. Az ajánlatban a következő adatokat kell megadni:
a) Az Vásárolni kívánt Termék adatai (a webáruházban a Termék, amelyet vásárolni szeretne, a "Kosárba" gombbal jelölhető);
b) Az Ár, a Szállítási költség, a Teljes ár fizetési módja és a Termék kívánt szállítási módja; ezeket az információkat az Objednávás elkészítése során az E-shop felhasználói felületén adja meg, ahol az Ár, a Szállítási költség és a Teljes ár információi automatikusan megjelennek a kiválasztott Termék és szállítási mód alapján;
c) Azonosítási és kapcsolattartási adatai annak érdekében, hogy kézbesíteni tudjuk a Terméket, különösen a nevét, címét, telefonszámát és e-mail címét;
d) Abban az esetben, ha az Szerződés alapján rendszeresen és ismételten szállítjuk a Terméket, azt is meg kell adnia, hogy meddig szállítjuk Önnek a Terméket.
4. Az ajánlat elkészítésének folyamatában a megadott adatokat addig módosíthatja és ellenőrizheti, amíg az ajánlatot elkészíti. Az ellenőrzés után a "Megrendelés Fizetési Kötelezettséggel Jár" gombra kattintva létrehozza a rendelést. A gomb megnyomása előtt azonban még egyszer el kell fogadnia és megerősítenie a Jelen Általános Szerződési Feltételekkel kapcsolatos ismereteit és beleegyezését, ellenkező esetben nem lehet rendelést létrehozni. Az elfogadás és az egyetértés megerősítésére vonatkozó jelölőnégyzet szolgál. A "Megrendelés Fizetési Kötelezettséggel Jár" gomb megnyomása után az összes megadott információ közvetlenül hozzánk kerül.
5. A rendelését lehető leggyorsabban a megrendelés átvétele után e-mailen megerősítjük, az Ön által megadott e-mail címre küldött üzenetben. A megerősítés része lesz a rendelés összefoglalása és az Általános Szerződési Feltételek. A rendelés megerősítésével közöttünk és Ön között Szerződés jön létre. A rendelés idején hatályos feltételek a Szerződés szerves részét képezik.
6. Előfordulhatnak olyan esetek, amikor nem tudjuk megerősíteni a rendelést. Különösen olyan helyzetekről van szó, amikor a termék nem elérhető, vagy olyan mennyiséget rendel, amely nagyobb, mint amit mi engedélyezünk. Azonban mindig előzetesen tájékoztatjuk Önt a maximális termékmennyiségről az E-shopban, így ne lepődjön meg. Ha bármilyen okból nem tudjuk megerősíteni a rendelést, felvesszük Önnel a kapcsolatot, és ajánlatot küldünk Önnek a rendelés módosított formájára vonatkozóan. A Szerződés abban az esetben jön létre, amikor Ön megerősíti ajánlatunkat.
7. Abban az esetben, ha az E-shopban vagy az objednási tervezetben nyilvánvalóan hibás árat jelölnek meg, nem vagyunk kötelesek ezt az árat a Termék szállítására vonatkozóan teljesíteni, még akkor sem, ha megkapták az objedelést erősítő üzenetet, és így a Szerződést megkötötték. Ilyen helyzetben azonnal felvesszük Önnel a kapcsolatot, és küldünk Önnek egy ajánlatot a Szerződés megkötésére az objednási tervezet módosított változatában. Az új Szerződés abban az esetben jön létre, ha megerősítik ajánlatunkat. Ha ajánlatunkat nem erősítik meg 3 napon belül az elküldését követően, jogosultak vagyunk visszalépni a megkötött Szerződéstől. Nyilvánvaló árhibának tekintjük például az olyan helyzetet, amikor az ár nem felel meg más eladók által szokásosan alkalmazott árnak, vagy hiányzik vagy többlet szerepel az árban..
8. Amennyiben a Szerződést megkötik, Önnek kötelezettsége van a Teljes Ár kifizetésére.
9. Ha van Felhasználói fiókja, akkor a megrendelést annak segítségével is leadhatja. Mindenesetre kötelessége ellenőrizni a megadott adatok helyességét, valódiságát és teljességét. Az objednási folyamat ugyanaz, mint az Ugyfél fiók nélkül rendelő vásárlók esetében, de az előnye az, hogy nem kell ismételten kitöltenie azonosító adatait.
10. Néhány esetben lehetőséget biztosítunk a Termék vásárlására kedvezménnyel. A kedvezmény biztosításához az objednási tervezetben a meghatározott mezőbe be kell írnia az adatokat erről a kedvezményről. Ha ezt megteszi, akkor a Terméket a kedvezménnyel adjuk át Önnek.
IV. FELHASZNÁLÓI FIÓK
1. Az E-shop regisztrációján alapulóan hozzáférhet a felhasználói fiókjához.
2. A felhasználói fiók regisztrációja során kötelessége helyesen és igazán megadni az összes szükséges információt, és frissíteni azt változás esetén.
3. A felhasználói fiókhoz való hozzáférés a felhasználónév és a jelszó biztosítja. Az elérési adatokkal kapcsolatban kötelessége a hallgatás és senkinek sem szolgáltatni ezeket az adatokat. Ha visszaélnek az adatokkal, nem vállalunk felelősséget érte.
4. A felhasználói fiók személyes és nem jogosult arra, hogy harmadik félnek használatát engedélyezze.
5. A felhasználói fiókját törölhetjük, különösen akkor, ha azt egy évnél hosszabb ideig nem használta, vagy ha megszegi a Szerződésben foglalt kötelezettségeit.
6. A felhasználói fiók nem áll rendelkezésre állandóan, különösen a hardver- és szoftverkészülékek karbantartása miatt.
V. ÁRAK ÉS FIZETÉSI FELTÉTELEK, TULAJDONJOGI VÉDELEM
1. Az ár mindig feltüntetésre kerül az E-shopban, a Megrendelés tervezetében és természetesen a Szerződésben. Ha az ár eltér a Zárukkal kapcsolatos ártól az E-shopban és az ár a Megrendelés tervezetében, akkor a Megrendelés tervezetében feltüntetett ár érvényes, amely mindig megegyezik az árral a Szerződésben. A Megrendelés tervezetében az árak mellett feltüntetik a szállítási költségeket, valamint azokat az eseteket, amikor a szállítás ingyenes.
2. A teljes ár az összes, törvény által előírt díjat, beleértve az ÁFÁ-t is tartalmazza.
3. A Teljes ár kifizetését az Szerződés megkötése előtt és a Termék átadása előtt fogjuk kérni Öntől. A Teljes ár kifizetésére az alábbi módon van lehetőség:
a) Banki átutalással. Az ehhez szükséges fizetési információkat a Megrendelés visszaigazolása során fogjuk elküldeni Önnek. Banki átutalás esetén a Teljes ár 5 munkanapon belül fizetendő.
b) Online kártyával. Ebben az esetben a fizetés a GoPay fizetési kapun keresztül történik, amelynek feltételei elérhetőek a következő címen: https://www.gopay.com/hu/. Online kártyás fizetés esetén a Teljes ár 2 munkanapon belül fizetendő.
c) Utánvéttel. Ebben az esetben a fizetés a Termék átvételekor történik a Termék átadása után. Utánvét esetén a Teljes ár a Termék átvételekor fizetendő.
d) Készpénzzel személyes átvételkor. Készpénzzel fizethető a Termék, ha azt Nálunk veszi át. Készpénzzel történő fizetés esetén a Teljes ár a Termék átvételekor fizetendő.
4. A számla elektronikus formában kerül kiállításra a Teljes ár kifizetése után és elküldjük az Ön e-mail címére. A számla szintén elérhető lesz a Felhasználói fiókjában.
5. A Tulajdonjog a Termékhez csak akkor száll át Önre, ha kifizeti a Teljes árat és átveszi a Terméket. Banki átutalás esetén a Teljes ár Nekünk történő jóváírással kerül kifizetésre, míg más esetekben azonnal a fizetési tranzakció végrehajtásakor fizetendő.
VI. TERMÉKSZÁLLÍTÁS, KOCKÁZAT ÁTADÁSA
1. A Terméket az Ön által választott módon szállítjuk, és az alábbi lehetőségek közül választhat:
a) Személyes átvétel a Packeta, GLS átvételi helyein;
b) Szállítás a GLS, Packeta fuvarozó cégek által;
2.A Terméket Magyarország területén szállítjuk.
3. A Termék szállítási ideje mindig függ annak elérhetőségétől és a választott szállítási és fizetési módtól. A várható szállítási időt a Megrendelés megerősítésében közöljük Önnel. Az áruházunkban feltüntetett időpont csak tájékoztató jellegű, és eltérhet a tényleges szállítási időtől. A boltunkban történő személyes átvétel esetén e-mailben értesítjük Önt a termék átvételi lehetőségeiről.
4. A fuvarozótól átvett Termék csomagolásának sértetlenségét Önnek kell ellenőriznie, és az esetleges hibákat haladéktalanul jelentenie kell a fuvarozónak és nekünk. Abban az esetben, ha a csomagolás sértett, ami arra utal, hogy jogtalanul manipulálták a küldeményt, nem köteles átvenni a Terméket a fuvarozótól.
5. Amennyiben elmulasztja átvenni a Terméket, kivéve a VI.4. cikkben felsorolt eseteket, nem jár el a mi kötelességünknek a Terméket Önnek kézbesíteni. Az is, hogy nem veszi át a Terméket, nem jelenti a Szerződés közöttünk és Ön közötti megszüntetését. Ebben az esetben jogunk van a Szerződéstől elállni Önnek a Szerződés lényeges megsértése miatt. Ha úgy döntünk, hogy ezt a jogunkat gyakoroljuk, az elállás hatályos azon a napon, amikor Önnek ezt az elállást kézbesítjük. A Szerződéstől való elállás nem érinti a szállítási díjra vonatkozó igényt, valamint az esetleges kártérítési igényt, ha az felmerült.
6. Ha az Ön által okozott okok miatt a Termék ismételt szállítása vagy más módon történő szállítása történik, mint ahogy azt a Szerződésben megállapodtak, Ön köteles megtéríteni a velük kapcsolatos ismételt szállítás költségeit. A fizetési adatokat a Szerződésben megadott e-mail címére küldjük el, és a küldött e-mail kézhezvételétől számított 14 napon belül fizetendőek.
7. A termék veszélye az Önre száll át a termék átvételének pillanatában. Ha a Terméket nem veszi át, kivéve a VI.4 pontban foglaltakat, a Termék veszélye az Önre száll át abban a pillanatban, amikor lehetősége volt átvenni, de okok miatt nem tette. A Termék veszélyének átvitele az Ön számára azt jelenti, hogy ettől az időponttól kezdve Ön viseli az összes olyan következményt, amely a Termék elvesztéséből.
8. Ha a Termék nincs raktáron az E-shopban, és a rendelkezésre állási időtartamot csak tájékoztató jelleggel jelöltük meg, mindig tájékoztatjuk Önt a következő esetekben:
a) A Termék gyártásának rendkívüli kiesése esetén, amelynek során mindig tájékoztatjuk Önt az új várható rendelkezésre állási időről vagy arról az információról, hogy a Termék szállítása nem lehetséges;
b) Ha késedelem van a Termék szállításával kapcsolatban a mi beszállítóinktól, és mindig tájékoztatjuk Önt az új várható szállítási időről.
9. Ha nem tudjuk Önnek a Terméket szállítani az Objednávka megerősítésében megadott szállítási időtartamot követő 30 napon belül, bármilyen okból, akkor mind mi, mind Ön jogosultak vagyunk a Szerződéstől elállni.
VII. AZ ELSZÁMOLHATATLAN TELJESÍTÉS JOGAI
1. Garantáljuk, hogy a kockázat átvételének időpontjában a VI.7 pontban meghatározott feltételek szerint a Termék hibátlan, különösen:
a) olyan tulajdonságokkal rendelkezik, amelyeket Önnel megegyeztünk, és ha nem voltak kifejezetten megegyezve, akkor olyanok, amelyeket a Termék leírásában megadtunk, illetve amelyeket a termék természetére tekintettel elvárhatunk;
b) alkalmas a megjelölt célra, vagy a ilyen típusú Termékek esetében általában elvárható célra;
c) megfelel a megállapodott minta minőségének vagy kivitelezésének, ha a minőség vagy kivitelezés a minta szerint lett meghatározva;
d) megfelelő mennyiségben és tömegben áll rendelkezésre;
e) megfelel a rá vonatkozó jogszabályok által támasztott követelményeknek;
f) nem terheli harmadik fél jogai.
2. Az elszámolhatatlan teljesítés jogairól szóló jogok és kötelezettségek az érvényes kötelező jogszabályokkal összhangban állnak (különösen az Občanský zákoník 1914–1925 §-a, 2099–2117 §-a és 2161–2174 §-a és az 1992. évi 634. törvény, a fogyasztóvédelmi törvény, a későbbi jogszabályokkal együtt).
3. Abban az esetben, ha a termék hibás, különösen ha nem teljesül valamelyik feltétel a VII.1 pont szerint, jogosult vagy a hibás teljesítésre vonatkozó jogaid érvényesítésére (tehát a termék reklamálására) e-mail vagy levél útján, amelyet adataink között található címre kell elküldened. A reklamációhoz felhasználhatod a mi általunk biztosított mintanyomtatványt, amely a Szerződés feltételeinek 1. melléklete. A hibás teljesítési jogod érvényesítése során meg kell határoznod, hogyan szeretnéd a hibát javítani, és ezt a választást kivéve, a 7.4 pontban meghatározott kivételekkel nem lehet megváltoztatni. A reklamációt az általad érvényesített jogoknak megfelelően kezeljük. Ha nem választasz megoldást a hibára, akkor a 7.5 pontban felsorolt jogaidat érvényesítheted, akkor is, ha a hibás teljesítés a Szerződés súlyos megsértése volt.
4. Ha a hibás teljesítés a Szerződés súlyos megsértése, akkor a következő jogaid vannak:
a) új hibátlan termék vagy a hiányzó rész szállítására vonatkozó hibajavításra;
b) a termék javítására vonatkozó hibajavításra;
c) arányos árengedményre;
d) a Szerződéstől való elállásra.
Ha a (a) vagy (b) pont szerinti megoldást választod, és mi nem javítjuk ki a hibát az általunk megadott arányos határidőn belül, vagy azt közöljük, hogy a hibát ezen a módon nem lehet kijavítani, akkor a (c) és (d) pontok szerinti jogaidat érvényesítheted, még akkor is, ha eredetileg nem kérted a reklamáció során. Ugyanakkor ha a hibajavítás során kiderül, hogy a hiba javíthatatlan, akkor erről értesítünk, és választhatsz másik hibajavítási módszer.
5. Ha a teljesítési hiba nem jelentős szerződésszegést, az alábbi jogok illetik meg Önt:
a) a hiba elhárítása új hibátlan termék kiszállításával vagy hiányzó rész pótlásával;
b) a hiba elhárítása termékjavítással;
c) méltányos árengedmény kérésével.
Ha azonban nem akarjuk, vagy nem tudjuk a hibát időben elhárítani, vagy ha elutasítjuk a hiba elhárítását, jogában áll elállni a szerződéstől. A szerződéstől való elállás jogát gyakorolhatja abban az esetben is, ha nem tudja a terméket rendeltetésszerűen használni a termékhibák ismétlődése miatt, vagy nagyobb számban előforduló termékhibák esetén.
6. A jelentős és nem jelentős szerződésszegés esetén sem kérheti a szerződés felmondását vagy az új termék kiszállítását, ha nem tudja visszaszolgáltatni a terméket az eredeti állapotában. Azonban ez nem vonatkozik a következő esetekre:
a) ha a termék állapota a hibák megállapítása céljából történt vizsgálat miatt változott meg;
b) ha a terméket a hiba felfedezése előtt használták;
c) ha a termék nem változott meg Önnek a hiba felfedezése előtti cselekedetei vagy mulasztásai miatt,
d) ha a hibát Önnek a felfedezése előtt eladták, felhasználták vagy módosították a terméket a szokásos felhasználási mód szerint. Ha azonban ez csak részben történt meg, Önnek vissza kell adni azokat a termékrészeket, amelyek visszaadhatók, és ebben az esetben nem kapja vissza az ár részét, ami az Ön használatából eredő előnyökre vonatkozik.
7. Amint megkapjuk a reklamációt, 3 napon belül visszaigazoljuk e-mailben, hogy megkaptuk, mikor kaptuk meg és az reklamáció kezelésének várható idejét. A reklamációt indokolatlan késedelem nélkül, legkésőbb az átvételtől számított 30 napon belül kezeljük. A határidő megállapodásunk alapján meghosszabbítható. Ha a határidő eredménytelenül telik el, jogosultak vagyunk felmondani a Szerződést.
8. Az reklamáció kezeléséről e-mailben tájékoztatjuk Önt. Ha az reklamáció jogos, akkor jár Önnek a céljainak megfelelő költségtérítés. Ezeket a költségeket bizonyítanunk kell, például blokkokkal vagy szállítási díjról szóló igazolásokkal. Ha az új Termékkel történt hibajavítás útján sikerült elhárítani a hibát, Önnek vissza kell juttatnia az eredeti Terméket, de a visszaszállítás költségeit mi álljuk.
9. Ha Ön vállalkozó, kötelessége, hogy a hibát indokolatlan késedelem nélkül jelentse be és kifogást emeljen, miután észlelte, legkésőbb az átvételtől számított 3 napon belül.
10. Ha Ön fogyasztó, akkor jogosult a jogait érvényesíteni a hibás teljesítésre vonatkozóan, amely az áru átvételétől számított 24 hónapon belül jelenik meg a fogyasztási áruknál.
11. A hibás teljesítés jogairól szóló rendelkezések nem alkalmazandók az alábbi esetekben:
a) Az áru, amelyet alacsonyabb áron értékesítenek, ahol a hibáért az alacsonyabb ár lett meghatározva;
b) az áru természetes kopása;
c) használt áru a használati mértéknek vagy kopásnak megfelelő hibával, amikor Ön átvette az árut;
d) amikor az áru természetéből adódik.
VIII. ELÁLLOMÁS A SZERZŐDÉSBŐL TÖRTÉNŐ KILÉPÉS
1. Az elállás, azaz a Nálunk és Önnél kezdődő szerződéses kapcsolat megszüntetése ebben a cikkben, illetve más feltételekben szereplő módon történhet, ahol az elállás lehetősége kifejezetten meg van határozva.
2. Amennyiben fogyasztó, azaz olyan személy, aki a vállalkozói tevékenysége keretein kívül vásárolja meg a terméket, a Polgári Törvénykönyv 1829. §-a értelmében jogosult 14 napon belül elállni a szerződéstől, anélkül, hogy okot kellene megadnia, a termék kézhezvételétől számítva. Ha olyan szerződést kötöttünk, amelynek tárgya több termékfajta vagy több termékrészlet szállítása, akkor a határidő az utolsó termékrészlet kézbesítésének napján kezdődik, és ha olyan szerződést kötöttünk, amelynek értelmében rendszeresen és ismételten szállítjuk a terméket, a határidő az első szállítás kézbesítésének napján kezdődik. Az elállás bármely igazolható módon történhet (például e-mail vagy levél útján, azon címekre, amelyek az azonosítási adataink között szerepelnek). Az elálláshoz az általunk nyújtott mintanyomtatványt is használhatja, amely a Feltételek melléklete 2. pontját képezi.
3. Mint fogyasztó, azonban nem áll módjában elállni a szerződéstől olyan esetekben, amikor a szerződés tárgya:
a) Termék, amelynek ára a pénzügyi piacok ingadozásaitól függ, amelyek a visszalépési határidőn belül bekövetkezhetnek függetlenül Tőlünk;
b) alkoholos italok szállítása, amelyek csak 30 nap elteltével szállíthatók, és az áruk a pénzügyi piacok ingadozásaitól függenek, amelyek függetlenek Tőlünk;
c) Olyan termék, amelyet az Ön kérése vagy személye szerint módosítottak;
d) Olyan termékek, amelyek gyorsan romlanak, illetve olyan termékek, amelyeket a kiszállítás után nem lehet visszaküldeni, mert összekeveredtek más termékekkel;
e) Az eredeti csomagolásból kivett és higiéniai okok miatt vissza nem küldhető termékek;
f) Hang- vagy képfelvétel, illetve számítógépes program kiszállítása, ha az eredeti csomagolást megsértették;
g) Újságok, periodikák és magazinok kiszállítása;
h) Digitális tartalmak szállítása, ha nem voltak anyagilag megtámasztva, és Ön előzetesen hozzájárult a szállításhoz, mielőtt lejárt volna a Szerződéstől való elállási határidő, és közöltük Önnel, hogy nincs joga elállni a Szerződéstől.
4. Az elállási határidő a VIII.2 cikkben foglaltak szerint akkor érvényesül, ha a határidőn belül értesít bennünket az elállásról.
5. A Szerződéstől való elállás esetén a Vás megillető összeget az elállás hatályossá válásától számított 14 napon belül visszafizetjük a számlára, ahonnan befizették, vagy az elállásra jogosító számlára. Az összeg azonban csak akkor kerül visszafizetésre, ha a terméket visszaküldte nekünk, vagy bizonyítani tudja annak visszaküldését. Kérjük, hogy a terméket tisztán, lehetőség szerint az eredeti csomagolásban adja vissza.
6. A VIII.2. cikk alapján történő szerződéstől való elállás esetén kötelessége visszaküldeni a terméket 14 napon belül az elállástól számítva, és viseli a termék visszaküldésével kapcsolatos költségeket. Viszont jogosult rá, hogy visszakapja a szállítási díjat, de csak az általunk ajánlott legolcsóbb szállítási módon, amit a termék szállításakor ajánlottunk. Ha a szerződést azért mondja fel, mert mi megsértettük azt, akkor az összes költséggel, amelyekkel a terméket vissza kell küldeni nekünk, szintén mi fizetjük, de csak a legolcsóbb szállítási díjig, amelyet a termék szállításakor ajánlottunk.
7. Az Ön felelőssége a termékkel való bánásmódja, amely a termék természetétől és tulajdonságaitól függően szükséges. Az Ön hibájából keletkező károkat akkor számoljuk fel Önnek, amikor a terméket visszaküldi, és a számla esedékessége 14 nap. Ha az árat még nem fizettük vissza, jogunk van az általunk kifizetett költségeket az Ön visszafizetési igényére vonatkozó követelésébe beszámítani.
8. Jogosultak vagyunk az Szerződést bármikor felbontani, mielőtt a Terméket kiszállítanánk Önnek, ha objektív okok miatt nem lehetséges a Termék kiszállítása (különösen harmadik felek által okozott okok vagy a Termék természetéből eredő okok miatt), még a VI.9. cikkben meghatározott határidő lejárta előtt is. Felbonthatjuk az Szerződést, ha nyilvánvaló, hogy a Megrendelésben szándékosan helytelen információkat adott meg. Ha Ön vállalkozóként vásárol terméket, jogosultak vagyunk az Szerződést bármikor, indoklás nélkül felbontani.
IX. FOGADÁSOK FELHASZNÁLÓI VITÁK ESETÉN
1. A vásárlókkal szemben nem vagyunk kötelezve semmilyen magatartási kódexhez az Polgári Törvénykönyv 1826. § (1) e) rendelkezése szerint.
2. A fogyasztói panaszok kezelését az info@techpanda.hu elektronikus címen keresztül biztosítjuk. Az információt a panasz kezeléséről a vásárló elektronikus címére küldjük.
3. A vásárló és az eladó közötti, a vásárlási szerződésből eredő, fogyasztói viták nemperes megoldására a Cseh Kereskedelmi Felügyelet illetékes, székhelye: Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, adószáma: 000 20 869, internetes címe: http://www.coi.cz. Az elektronikus eszközökkel létrejött vásárlási szerződésekből eredő viták megoldására az Európai Bizottság által biztosított online vitarendezési platformot lehet igénybe venni, amely elérhető az http://ec.europa.eu/consumers/odr internetes címen.
4. Az Európai Fogyasztói Központ Cseh Köztársaság, székhelye: Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetes címe: http://www.evropskyspotrebitel.cz, a 2013. május 21-i Európai Parlament és a Tanács (EU) 524/2013 rendelete alapján létrehozott kapcsolattartó hely. A rendelet a fogyasztói viták online rendezéséről és az 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról szól.
X. ZÁRÓLÉSI RENDELKEZÉSEK
1. Ha a jogviszonyunk nemzetközi elemet tartalmaz (például árut küldünk a Cseh Köztársaságon kívüli területre), akkor a jogviszony mindig a Cseh Köztársaság jogával lesz irányítva. Azonban ha Ön fogyasztó, akkor jogait a jogszabályokból fakadóan nem érinti ez az egyezség.
2. Minden írásbeli kommunikációt elektronikus levélben fogunk Önnel lebonyolítani. Az e-mail címünk megtalálható azonosító adataink között. A levelezést az Ön által a Szerződésben, a Felhasználói fiókban vagy amellyel kapcsolatba lépett velünk megadott e-mail címére fogjuk elküldeni.
3. A Szerződést csak írásbeli megállapodásunk alapján lehet módosítani. Azonban jogunk van módosítani és kiegészíteni ezeket a feltételeket, de ez a változás nem érinti azokat a már megkötött Szerződéseket, csak azokat a Szerződéseket, amelyek hatályba lépése után kötődnek. Az új feltételekről azonban csak akkor tájékoztatjuk Önöket, ha van Felhasználói fiókjuk (hogy az információt megkapják, ha új árut rendelnek, de a változás nem jogosítja fel őket az egyezség felmondására, mivel nincs olyan Szerződésünk, amelyet fel lehetne mondani), vagy ha rendszeresen és ismételten árut szállítunk Önnek a Szerződés alapján. Az új információkat legalább 14 nappal a változás hatályba lépése előtt küldjük el Önnek az e-mail címére. Ha 14 napon belül nem kapunk felmondást az ismétlődő áru szállítására vonatkozó Szerződésünkről az információ elküldése után, az új feltételek részét képezik Szerződésünknek, és alkalmazni fogjuk azokat a változás hatálybalépését követően szállított árukra. A felmondási időszak 2 hónap.
4. Magasabb erő okozta vagy előre nem látható események esetén (természeti katasztrófa, járvány, üzemzavar, alvállalkozói kiesés stb.), nem vállalunk felelősséget az ilyen magasabb erő okozta károkért, és ha a magasabb erő állapota 10 napnál hosszabb ideig tart, mind mi, mind Ön jogosultak vagyunk a Szerződéstől elállni.
5. A Feltételek melléklete tartalmaz egy minta panaszbejelentő űrlapot és egy minta Szerződéstől való elállás űrlapot.
6. A Szerződés, beleértve a Feltételeket, elektronikus formában kerül archiválásra Nálunk, de Önnek nem lesz hozzáférése. Azonban mindig e-mailben megkapja ezeket a Feltételeket és az Rendelési visszaigazolást a Rendelés összefoglalásával, így mindig hozzáférése lesz a Szerződéshez anélkül, hogy Részvételünkre szüksége lenne. Mindig ajánlott a Rendelés visszaigazolását és a Feltételeket elmenteni.
7. Ezek a Feltételek hatályba lépnek 2023. április 13-án.
MELLÉKLET 1 - PANASZBEJELENTŐ ŰRLAP
Címzett: TechPanda, Sokolovská 127/38, 186 00 Prága, Cseh Köztársaság.
Panasz bejelentése
Szerződés megkötésének dátuma: |
|
Név és vezetéknév: |
|
Cím: |
|
E-mail cím: |
|
Reklamált termék: |
|
A termék hibáinak leírása: |
|
A javasolt módja a panaszok kezelésére, illetve a bankszámlaszám megadása az engedmény nyújtásához: |
|
Ugyanakkor kérem a panaszbejelentésről szóló igazolás kiállítását, amely tartalmazza, hogy mikor és milyen jogalapon tettem panaszt, valamint a panaszom tartalmát és igényemet, beleértve a panasz kezelésének dátumát és módját.
Dátum:
Aláírás:
MELLÉKLET 2 - SZERZŐDÉSTŐL VALÓ ELÁLLÁS ŰRLAP
Címzett: TechPanda, Sokolovská 127/38, 186 00 Prága, Cseh Köztársaság.
Ezennel kijelentem, hogy elálltam a következő szerződéstől:
Szerződés megkötésének dátuma: |
|
Név és vezetéknév: |
|
Cím: |
|
E-mail cím: |
|
A Szerződésben foglalt termék specifikációja: |
|
A kapott pénzügyi eszközök visszatérítésének módja, illetve a bankszámlaszám megadása: |
|
Ha a vevő fogyasztó, és az Cute Animal s.r.o. ("Cég") webáruházán keresztül vagy más távolsági kommunikációs eszközön keresztül rendelt terméket, kivéve azokat az eseteket, amelyeket a 89/2012 Sb. törvény 1837. §-ában felsoroltak, a Polgári törvénykönyv jelenlegi változata szerint, 14 napon belül indoklás nélkül és bármilyen büntetés nélkül elállhat a már megkötött vásárlási szerződéstől. A vevő ezt az elállást írásban jelzi a Cégnek a vállalat telephelyére vagy az általános űrlapon megadott e-mail címre.
Ha a vásárló, aki fogyasztó, eláll a vásárlási szerződéstől, az árut, amelyet tőle kapott, visszaküldi vagy átadja a Cégnek, lehetőleg késedelem nélkül, legkésőbb az elállástól számított 14 napon belül.
Ha a vásárló, aki fogyasztó, eláll a vásárlási szerződéstől, a Cég visszatéríti az általa a vásárlási szerződés alapján átvett valamennyi pénzügyi eszközt (a szállítási költséget is beleértve), ugyanazzal a módszerrel, amelyet a vásárló használt, legkésőbb az elállástól számított 14 napon belül. Ha a vevő olyan szállítási módot választott, amely nem a Cég által kínált legolcsóbb szállítási módszer, akkor a Cég csak az áruk legolcsóbb szállítási módjának megfelelő költségeket téríti vissza a vevőnek. A Cég nem köteles visszatéríteni a pénzeszközöket a vásárlónak addig, amíg a vásárló nem adta vissza az árut, vagy nem bizonyította, hogy elküldte a terméket a Cégnek.
Dátum:
Aláírás: